Fizjoterapia w nietrzymaniu moczu i problemach uro-ginekolog

Fizjoterapia w nietrzymaniu moczu
       i problemach uro-ginekologicznych.

Fizjoterapia w sposób nieinwazyjny przywraca sprawność w obszarze dna miednicy.
Kierowana jest do osób z problemami:

• nietrzymania moczu
  • obniżeniem narządów miednicy mniejszej
    (obniżenie pęcherza moczowego, macicy i/lub odbytnicy),
  • po zabiegach ginekologicznych, urologicznych i proktologicznych
  • z problemami bólowymi w miednicy, kości krzyżowej i ogonowej, spojeniu łonowym,
  • z endometriozą, vulvodynią, bólami w trakcie stosunku,
  • po prostatektomii,

Terapia w nietrzymaniu moczu i problemach uro-ginekologicznych

prowadzona jest przez fizjoterapeutkę uro-ginekologiczną,
która przeszła cykl szkoleń poświęconych tej dziedzinie fizjoterapii.

W czasie wizyty w gabinecie fizjoterapeutka przeprowadza dokładny wywiad oraz badanie dotyczące problemu pacjenta/pacjentki i na jego podstawie dobiera odpowiedni program terapii. W trakcie terapii wykorzystywane są techniki manualne na tkankach, mobilizacja blizn, elektrostymulacja i/lub biofeedback. Pacjent/pacjentka uczy się właściwej postawy  ciała, prawidłowego toru oddychania, dowiaduje się o sposobach radzenia sobie w sytuacjach obciążających. Pacjent/pacjentka uczony jest prawidłowego napięcia mięśni dna miednicy oraz dostaje zestaw ćwiczeń do samodzielnego wykonywania w domu.

Terapia dna miednicy prowadzona jest według standardów Europejskiego Towarzystwa Urologicznego (EAU) i Polskiego Towarzystwa Uroginekologicznego

Telefon kontaktowy - 660 143 268